Vi tenker tilbake på den herlige stemningen i Moss lørdag 14. juni i fjor, når seilerne etter hvert kom inn og fylte havna, og det ble mer og mer liv langs bryggene. I nydelig sommervær kunne glade og slitne færderseilere nyte et måltid mat, duggfrisk drikke og hyggelig underholdning i Sailors Lounge.
Nå er det ikke lenge igjen til vi igjen skaper gode opplevelser sammen, både på fjorden og på land i målbyen Moss.
Har du ikke meldt deg på enda? Ikke nøl, meld deg på i dag:
















